Huzur'um...

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Yasir ile Mina'nın bağları :)




 Öncelikle Yasirim hala Mina'yı kıskanmıyor maşallah subhanallah 
Mina beşiğinde ''ıh'' dese yasir yanımda alıyor soluğu..
-Anneee!! kardeşim acıktı süt ver diye :)
yasirden bu performansı beklemiyordum açıkcası ;)

sadece kalabalık toplumlarda bütün ilgi minanın üzerine olduğu zaman
yasir dikkati kendi üzerine çekmek için bir iki şebeklik yapıyor ;)
annesinin yakışıklı kuzusu o paşasıı...


 Evde minanın işlerini yapmaya bayılıyor .
Altını değiştirdiğimde bezini çöpe atmak gibi..
veya altını değiştireceğim zaman ıslak mendilini,bezini bana getirmek gibi..
kardeşinin yanında yatmayı onunla vakit geçirmeyi de seviyor :)
canım oğlum benim :)



Geçenlerde Yasirin Mina'ya kurduğu cümleyi unutmuyorum :)

ßen evleri toparlarken minanın karnı acıktı ve ağlamaya başladı.
yasir minanın yanına gidip elini avuçlarının arasına aldı ve..
- Ağlama kardeşim, bak ben burdayım. dedi :)
tabiki ben o anı hemen kareledim..



Allahıma ne kadar şükretsem az'dır
ßana sağlıklı,kusursuz evlatlar ve huzur verdiği için...
her iki meyveden de tattırdığı için..
Allahım sana binlerce şükürler olsun!


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails