Huzur'um...

21 Temmuz 2010 Çarşamba

Muhammed Yasir'in İlkleri..

Adın : Muhammed Yasir

Doğumda Ağırlığın : 3.800 kg.

Boyun : 50 cm.

Hastanede Verilen Künyen : Sofu ßeßek

Doğduğun Yer : Özel Nisa Hastanesi

Doktorunun Adı : Ferda Aydın

Doğum Nasıl Geçti : 13 saat suni sancı sonrası Normal...

Doğum Tarihin : 24.Mayıs.2010 Pazartesi

Saat : 01 : 40

Eve Geldiğin Tarih : 24.Mayıs.2010 Pazartesi

Eve Seni Kim Getirdi : Baban , Annen , Anneannen

Aralıksız Uyuduğun İlk Gece : 27.Mayıs.2010 perşembe gecesi

İlk Banyonu Ne Zaman Yaptın : Hastaneden Geldiğin Gün

İlk Banyonu Kimler Yaptırdı : Halaların

Banyo Yapmayı Seviyormusun : Evet

İlk Dışarıya Çıktığın Gün : 26.Mayıs

İlk Kimi Ziyarete Gittin : Anneanneye

Doktora İlk Gidişin : 26.Mayıs

Doktora İlk Gidiş Nedenin : Doğum Sonrası Kontrol

Gidilen Hastane : Nisa Hastanesi

Doktorunun Adı : Remzi

İlk Hastalığın : ............................

Kan Grubun : A rh (+)

İlk Oyuncağın : Arı ツ

İlk Saç Kesimin: .....................................

İlk Tırnak Kesimin : 17.Haziran.2010 Perşembe


İlk Dondurma yiyişin : 9.Temmuz.2010 cuma

İlk Emeklemen: ...................................

İlk Düşüşün: .........................................

İlk Yürüyüşün: ......................................

İlk Kelimen: Anne

İlk Arkadaşın: İsmail Hamza

İlk Tuvalet Alışkanlığın: ..........................


İlk Diş Çıkarman: .................................


Komik Tarafların: Çok hıçkırınca ve 1'den fazla hapşırınca kızıyor olman ツ ツ

10 yorum:

Elvan dedi ki...

bu ilkler süper olmuş sevinç =) büyüdükçe daha yenileri eklenecektir..yasire ne güzel bir hediye olacak bu emeklerin ya :)
bi de her ne kadar babası inanmasa da ilk önce ANNE dedi ben şahitim :p hehehe

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

evet canım =) büyüdüğünde okur artık bu yazıları =)

oğlum hala anne dio ama babası hala ınga dediğini iddia edio =))
en sonunda çocuk dile qelecek
-ya baba ınga demiorum!
diye =))

bendis dedi ki...

ben bu bebeyi yerim =)
allah bağışlasın =)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

bendis: Saol =)

Fulyanna dedi ki...

Oyy bu çok şeker..

Allah analı babalı büyütsün :)

findik kurdu doğum günü benden 5 gün önce :) o da delü ikizler demek :D

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

:D Amin saol canım evet oğlum da ikizler burcu bende ikizlerim :)

filan nisa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
M.Yasir'in Annesi dedi ki...

aleykumselam ...
Ziyaretin ve qüzel yorumun için teşekkür ederim...

Ben nisa hastanesinden çok memnun kaldım
arkadaşlarımada kesinlikle tavsiye ediyorum
öncelikle çok temiz ve çok ilqileniyorlar
benim doğumum pazar qününe qeldiği için kendi doktorumu çağırtmadım mesait saati dışına denk geldiği için ayrı ücret istiyorlar

Op. Dr. Mürvet HAKYEMEZ çok övülen bir dr.aynı zamanda eşimin tarafından akrabamız olur ama bana soracak olursan övdükleri kadar da mükemmel deil,tecrübeli evet ama benim doktor anlayışım farklı :)ben doktorun daha sıcak kanlı olmasından yanayım... neyse yinede gittim son anıma kadar
ama doğumumu Op. Dr. Ferda AYDIN da yaptım doğum anımda bana çok yardımcı oldu ... ebeler mükemmeldi
doğumdan sonra evime döndüğümde beni sürekli hastaneden arayıp durumumu kontrol ettiler
yine hamile kalsam yine oraya qiderim:) umarım qüzel bir hamilelik ve kolay bir doğum qeçirirsin cnm...
öğrenmek,sormak istediğin bişey olursa her zaman yardımcı olurum inş.

filan nisa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Hiç korkma, inan doğum insanların anlattığı abarttğı kadar zor ve korkunç değil... normal doğum mükemmel bişey ve bu hastane senin yada bebeğinin sağlığı tehlikeye girmediği sürece normal doğumda diretiyor.benim 2 görümcem var onlarda nisa hast. doğum yaptılar ikiside Asiye hanımda yaptı :) ve memnunlar rahat ol yani... daha 2 aylık hamilesin korkmak ve doğumu düşünmek için çok erken kendini çok strese sokarsan bebeğinde etkilenir. sen bebeğini ve kendini düşün huzurlu ve mutlu bir hamilelik geçir ki bebeğinde doğunca huzurlu uysal bir bebek olsun annesi :)

sende Allaha emanet ol.
selametle...

Related Posts with Thumbnails