Huzur'um...

17 Ağustos 2010 Salı

17 Ağustos 1999 Gölcük depremi

ßen 9 yaşındaydım o zaman...
arkadaşım aybüke vadı ツ
bütün qün bizdeydi ve evin balkonunda evcilik oynamıştık.
Güzel bir qün qeçirmiştim kendimce...
Akşam olduğunda yatmak üzereyken abime
-içimde bir sıkıntı var yüreğim daralıyor
demiştim.
Hissetmiştim sanki çocukca, yüreğimle bütün olacakları...
ßir bebeğim vardı her qece ona sarılıp uyurdum
Ve o qece saat tam 3:02 de
büyük çığlıklar eşliğinde uyandım
evin sallandığının farkında bile değildim
o anlardan sadece hatırladığım çığlıklar ve evin,eşyaların çıkardığı
gümleyen korkunç sesler...
ßen dışarda büyük bir fırtına var annemlerde camı açık unuttu onun qümlemesi sanıyorum... (uyku sersemliği işte)
abime seslendim aynı odada kalıyorduk o ranzanın üst katında
bende alt katta yatıyordum.
-abi ne oluyor? dedim
-ßilmiyorum dedi.
sonra annem yanıma qeldi bir hışımla
ve bana sarıldı sımsıkı...
-Anne bu ne ? ne oluyor dedim
-deprem oluyor korkma dedi.
ben bir başlamışım subhaneke den ツ
deprem bittiğinde rabbena dualarındaydım ツ
o kadar uzun ve bitmez qelmişti ki bana
aklımdan acaba kıyamet mi kopuyor diye qeçti önce
sonra hayır hayır kıyamet cuma qünü kopacak bu qün cuma değil
demiştim (çocuk aklı işte!)
sonra deprem durduğunda dışarı çıktık ki
herkes sokakta
bir baktım ki bebeğim kollarımda yok :(
çok üzülmüştüm.
meğersem fırlatmışım elimden taa.. odanın diğer ucuna...
sonra biz eski oturduğumuz evin oraya qitmiştik komşularımıza bakmaya...
onlarla beraber sabahın olmasını bekledik ve
eski evimizin orda sera (bahçivan) vardı kocaman
orda kaldık hep beraber bir süre...
babam zaten o qecenin sabahında eve qirip televizyonu ve bebeğimi almıştı evden
bahçivana qetirip bide anten çekmişti
televizyon izliyorduk ...
sabahları qüllerin kokusunu alarak uyanmak qüzeldi benim için
nedense bahçivanda kaldığımız qünler ben çok mutlu oluyordum
merdiven in - çık derdi olmuyordu hep sokaktaydım ツ
o yüzden qaliba...
Bugün 17 ağustos 2010 ve Gölcük depreminin 11.yıl dönümü
Rabbim o qünleri bir daha kimseye yaşatmasın...
Deprem de vefat eden bütün müslümanların ailelerine tekrardan burdan başsağlığı ve ölenlere Allahtan rahmet diliyorum...



Ve O qünden kalan acı Hatıralar;

3 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Hepimizin başı sağolsun..
Kaybettiklerimize sonsuz rahmet,geride kalanlara,hayata tutunanlara sabır ve selamet diliyorum

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Of nasılda döndüm o güne..Allah bir daha yaşatmasın o günü, Allahtan rahmet diliyorum ölenlerimize ve sabırlar diliyorum yakınlarına...Çok acı..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Related Posts with Thumbnails