Huzur'um...

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Rabia Mina'nin ilk pikniği :)

Mina prensesim ilk pikniğine 18 günlükken gitti..
Deli  misiniz siz? diyenleri duyar gibiyim :D
ama biz ilk 5 günlükken dışarıya çıktık
sonrası öyle işte......... :)
evde pek durmuyoruz biz..
Lohusalık depresyonuna hiç girmedim bu yüzden!
Doğum yapan hanımlar !
size sesleniyorum !
Siz bir mucizeyi yaşadınız ve bir bebek dünyaya getirdiniz.
Lütfen bu güzelliğin farkına varın...
Sizin canınızı sıkan insanlardan uzak durarak ilk adımı atabilirsiniz mesela.
sürekli size akıl vermeye çalışan ablalar ve teyzeler hayatınızda hep olacak maalesef.
bu baskıyı atlatmanın en kolay yolu ne biliyor musunuz?
-hı hı.. , -evet haklısınız, - tamam öyle yapacağım.
cümlelerini kurmak :)
size doğru gelmiyorsa yapmayın efendim. yapmak zorunda değilsiniz
ama çevremizdeki akıl veren çok akıllı insanları başka türlü susturamazsınız.
Her canınız sıkıldığında kendinizi evden dışarı atın!
siz hasta değilsiniz ve o bebek bir şekilde büyüyecek bunu kendinize dert edinmeyin!
9 ay sabırla beklediğiniz cennet kokulunuz artık kollarınızda ve keyfini çıkarın ! ;)

neyse konum iyice dağıldı ben konuya giremeden :)
minik kızıma ve bana temiz hava iyi gelir diye düşündü canım eşim .
ailece gittik oksijeni bol olan Şamlar köyü piknik alanına..
mangalımızı yaptık,eğlendik geldik..
anneannemiz,dedemiz ve teyzemiz de bizimleydi.. :)
iyiki de gelmişler çok güzel vakit geçirdik
bu güzel havaların keyfini çıkartın :)





25.haziran.2014 çarşamba

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails