Huzur'um...

18 Mayıs 2011 Çarşamba

''İSLAMA UYGUN'' Tatil Yerleri veya Köyleri


1 hafta 10 gün sonra tatile çıkmayı planlıyoruz

tabi bu süreç daha erken veya geç olabilir ama en geç

haziranın ilk haftaında tatile çıkıcaz inşallah

ancak bir türlü giredeğimiz yere karar veremedik

daha önce kuzuluğa gitmiştik.

Kaplıca ama çok qüzel,memnun kalmıştık

gezilecek,görülecek çok güzel yerleri var

sakin bir köy...

bu yıl farklı bir yere gitmek istiyoruz

eşim balıkesir ve karlıtepe yi öneriyor

ben çok kararsızım...

eşimde o zaman internetten bak farklı istediğin gibi

bize uyqun yerler bulursan araştıralım beğenirsek gideriz dedi...

çok uzun bir tatil olmayacak

ama yinede bize uygun bir yer olmalı...

Çok kalabalık olmayan,islama uygun,kafa dinleyeceğimiz yer arıyoruz

Antalya kapris'i düşündük ama dışarı çıkıp gezmememiz lazım :)

Otel bize uygun ama dışarısı malesef uygun değil :)

hep otelin içinde de duramayız. O yüzden gitmeyi uygun bulmadık

Sizin bildiğiniz veya gittiğiniz bize uygun, önerebileceğiniz tatil mekanları var mı?

22 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

canım selamın aleykum:))))))))
hep gelıyorum sen benı zıyarete hıc gelmıyorsun:((((((

gecen sene sahh ın paradıseye gıttık ve cok memnun kaldık harıka dıyebılırım .bende ıstısnasız guzel bır tatıl gecırısınz. sevgıler:)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

aleykumselam :) geliyorum hemen hehehe :))

tatil tavsiyen için teşekkürler :) araştırıcam inş. :)

CrescentQueen dedi ki...

İhlas Armutlu Tatil Köyü vardı, benim tercihim değil ama geçtiğimiz yıllarda tesettürlü bir arkadaşım balayına gitmişti oraya.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

teşekkür ederim canım orayıda bi araştırıcam :)

Adsız dedi ki...

blogunla yeni tanistim sayilir ve siki takipcin olma adayiyim:)uslubuna bayildim.. Rabbim yuvanizdaki huzuru,bereketi artirsin insanllah..esinle nasil tanistiginizi dogrusu merak ettim:)bu arada benim tatil icin tavsiyem ahlat cnm butik otelleri tavsiye ederim.umarim guzel bi tatil gecirirsiniz. Sevde

efeninannesi dedi ki...

iyi akşamlar canım çok iyi düşünmüşün islama uygun tatil yerlerini paylaşmakla saol arkadaşım sevgiler

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

adsız: bloguma hoşqeldin :)
qüzel yorumun ve tavsiyelerin için teşekkür ederim :)
her zaman beklerim...

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

efeninannesi: sende saol canım :)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Bize uygun yerler kesınlıkle caprise şekerim ya da tatıl koylerı (afyon-balıkesır kaplıcalar gibi) caprise için şuanda uygun fıyat bulamazsın şubatta erken rezervasyon ındırımı yapman lazım.ben aslında bızım yazlık bolgesını tavsıye ederım.amcamın ansıyonu da var.çevre de uygun.denızde de bızım gıbıler oluyor genelde.kaldı kı 7-8 denız avantajın var.begenmezsen ıkı adım otede baska bır kumsal var :) kocaelı-kefken arastır derım ben.gitmek ıstersen amcamı da ararım.uğur-mesut pansıyon kefken dersen bulabılırsın netten =)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

saol canım ben bi araştırayım netten :)

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

cnm eger denize girme sartın yoksa ve tatil olsunda neresi olursa olsun diyorsan bolu abantı öneririm.orda bi pansiyonda kalırsın sabah temiz havada yürüyüşünüzü yaparsınız.abant çevresini istersen faytonla istersen at üstünde gezersin.abant gölününe karşı pikniğini yaparsın.bence çok güzel bi yer biz dere pansiyonda kalmıştık kahvaltısı çok güzeşdi dolu dolu.ama biz karadeniz turu yaptığımız için bi gece kaldık yemeklerini filan bilmiyorum ama odaları rahat ve hep aileler oluyor..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

hepinize yardımlar ve önerileriniz için çok teşekkür ederim.Eşimle gideceğimiz yere karar vediik çok şükür... umarım herkes bu yaz qüzel bir tatil geçirir :)

sevgilerimle...

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

nereye karar verdınız bız de bılelım o kadar fikir verdık sekerım :) belkı komsuluğa gelırız :)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

hayırlısı olsun cnm benım.şimdiden ii tatıller

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

amin saol tatlım.. teşekkür ederim :)

Öğle Uykusu dedi ki...

canım biz geçen sene balıkesir güre'ye gittik. körfez tatil beldesi var. bi bak istersen.

http://www.korfeztatil.com.tr/

gezilecek çok yer var balıkesirin doğası muhteşem. biz aynı gün rezervasyon yaptık. devremülk şeklinde hem havuzu filan da çok güzeldi. beyler için deniz imkanı da güzel, akşamları sahilde yürüyüp roma dondurması yiyine yasir de çok mutlu olur bence :)

uğurböceği dedi ki...

güzel konu
çocukla tatil ayrı bir konu
bu hamişlikle taatil olurmu bize

neriman dedi ki...

sa arkadaşım siteni tesadüf görüm tatil yeri diyosun bu sene geçdi ama seneye artık .tavsiyem marmarisin selimiye köyünde sığ liman diye bir yer var harika bir yer hele çocuklu ailelere vede bizim gibi kalabalığı sevmeyenlere göre bir yer selimiye köyünde apartlada var otellerde var bu sene git.belki bizde ıralarda oluruz gidersende haberim olsun yardımcı olabilirimm çünki ben çok güdüyorum her yıl ordayım çokk seviyorum orayaı

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

teşekkür ederim nermincim bu yıl için izmir çeşme de clup familia otelde yer ayırttırdık şimdiden :)

burakın annesi :) dedi ki...

selamün aleyküm ben sitenizi şuanda keşfettim sizin gibi islama uygun tatil yeri ararken tevafuken buldum izmirde yer ayırttığınızı okudum bunla ilgili bi kaç sorum olcak izmire gittinizmi memnun kaldınızmı clup familia dan gerçek anlamda islama uygunmu ve en önemli sorum mutfaklarında domuz eti kullanılmadığından emin olabilirmisiniz çünkü biliyorsunuzdur en çok restoranlardan çok otellerde domuz eşek at eti kullanıyorlar ltfn eğer gittiyseniz fikirlerinizi bnm le paylaşırsanız çok çok çok sevinirim çünkü istediğim gibi bi yer bulamadım ve aramaktan gerçekten çok sıkıldım clup familia nın sitesini gezdim ve çok beğendim göründüğü kdr mükemmel olmasını arzu ediyorum bu yüzden fikirlerinize gerçekten ihtiyacım var sevgilerle

Serpil dedi ki...

Selamun aleyküm. Blogları gezerken blogunuza rastladım.Tatil için islami bir yer olarak nereyi seçtiniz? Bilgi verirseniz sevinirim. Hayırlı akşamlar

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

aleykumselam serpil'cim biz bu yıl Clup Familia'ya qittik ve çok memnun kaldık Allah izin verirse seneye de oraya qideceğiz tatilimiz ve dönüş sonrasındaki memnuniyetimizi bu posttan okuyabilirsin :) sevqiler..

http://bubenim-dunyam.blogspot.com/2012/06/tatilimizdonusu-ve-sonrasindaki.html

Related Posts with Thumbnails