Huzur'um...

12 Şubat 2014 Çarşamba

Eminönü Havuzluhan alışverişimiz... ♡ :)

Kızım için bugün Eminönü havuzluhan'dan birazcık ciciler alalım dedik :)
Alacaklar listesi uzuuunca olduğundan anca biter malum ;)
Oğlumun toplu alışverişini de havuzlu han'dan almıştık.
Istanbulda oturan veya istanbulu ziyarete gelen hamişlerin orayı gezmelerini kesinlikle tavsiye ediyorum.Evet fiyat olarak aşağı yukarı heryerle aynı lakin çeşit çok fazla! Orada bulunan ürünleri heryerde bulamayabilirsiniz ;)

Her hamilelik bir olmaz derlerdi de inanmazdim.
Gerçekten herseyiyle çok farklı oluyormuş. 
Mesela, hala bulantilarim tamamen bitti diyemem :(
Oğlumda hiç bulantim olmamıştı ama bunda oldu.
Bu hamileliğimde belim daha çabuk ağrıyor yaşlandım mı ne? ;)
2 çocuk annesi olmak şimdiden yormaya başladı. 
Güzel kızım sağlıkla aramıza teşrif ettiğinde bakalım durumumuz ne olacak? :)

Oğlum kiskancak mi?
Kendini dışlanmış hissedecek mi?
Oğlumun kardeşini görünce ilk tepkisi ne olacak?
Huyu suyu değişecek mi?
Ve daha kafamda binlerce sorular... :)

Tabi ki biz babasıyla daha şimdiden psikolojik olarak paşamı hazırlıyoruz. 
Sadece onu değil kendimizi de hazırlıyoruz
Nasıl davranmaliyiz?
Hangi durumlarda ne yapmalıyız?
Şimdiden bunun arayışına girip bilinçlenmeye çalışıyoruz. 
Rabbim yardımcımız olsun inşallah :)

Ve buyrun güzel takipcilerim bunlarda kızımın bugünkü cicileri ♡








1 yorum:

Hayallerimm dedi ki...

Merhaba..Hayirli ugurlu olsun ;) ben de havuzluhandan aliş veriş yapmiştim..cok begenerek almiştim ogluma bütün şeylerini.giysiden tut küvete kadar.şampuani bile..o ilk heyecan verici aliş verişi hiç unutmucam heralde..İstanbula gittiğimde ilk iş tekrar oraya gidip şu anda 20 aylik olan ogluma bişeyler almak olucak inşallah. Saygilar :)

Related Posts with Thumbnails