Huzur'um...

20 Mayıs 2011 Cuma

Anneler ve Anne adayları Ücretsiz Kitap İstermisiniz?

Sevgili anne adayları ve anneler,

Prof. Dr. Sabiha Paktuna Keskin edikötlüğünde yayınlanan,

Hamileyim ve Bebeğim sizin seçtiğiniz birisi Annelik Akademisi'nden hediye!


Bende bir kaç qün önce tanıştım bu siteyle ve hemen Bebeğim adlı kitabı

talep ettim :) Dün elime ulaştı. Hatta okumaya başladım bile...

Yaşama başarılı bir ilk adım için yardımcı olabilecek çok qüzel bir kitap

belki sizde almak bu qüzel kitaba sahip olmak istersiniz diye

sizide bilgilendirmek istedim... :)

Ücretsiz olarak kitabınızı seçmek için bir TIK!

7 yorum:

tatliyemek dedi ki...

canım sağol yaa harika bi paylaşım olmuş bende kitabımı seçtim bile :) umarım çabucak elime ulaşır.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Rica ederim canım :)
Çok qüzel bir kitap az önce
hamileyim adlı kitabı da sipariş ettim annemin adına :)
ona qidicek :) bir sonraki hamileiğimde bana lazım olur nasıl olsa :)

yemyeşildeniz dedi ki...

evet ben de ikisinden de aldım, sadece kargo ücreti ile, çok güzeller :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

bence karqo ücretine değer canım normalde piyasa fiyatı oldukca yüksek o yüzden bende dayanamadım hamileyim kitabını okumasam bile bi arkadaşıma hediye ederim :)

uğurböceği dedi ki...

benimki geldi.bloa koymaya vaktim olmadı.güzel bir kitap

Adsız dedi ki...

bende istiyorum 27 hafta 6 günlük hamileyim lütfen kimden isteyeceğim bu kitapları bir adres telefon verin

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

merhaba Adsız malesef bu kitabın süresi qeçti qeçen yıl mayıs ayında http://www.annelikakademisi.com/ücretsiz olarak dağıtılıyordu

Related Posts with Thumbnails