Huzur'um...

19 Mart 2011 Cumartesi

Yasir için yaptığım ilk photoshop çalışmam…

:emir_bebek:

Yasir gün geçtikce büyüyor…

ve ben her anını karelemek istiyorum aslında

büyüdüğünde dönüp arkasına baktığında güzel şeyler görsün

onu ne kadar sevdiğimizi bilsin, ne kadar tatlı olduğunu bilsin diye… :69:

Bir yanım fotoğrafcıya gitmek istiyor aslında…

bir yanımda ( yani eşim ) fotoğrafcıya gitme taraftarı değil…:26:

Ben zaten photoshop dan az çok anlıyorum.

ßir çok arkadaşımın düğün,nişan resimlerini ben hazırladım.:82:

Ancak çok uzun zamandır, yaklaşık 8 aydır hiç programı kullanmadım

nerdeyse unutuyordum :90:

Dün canım sıkıldı ve neden yasirin resimlerini çerçevelemiyorum ki dedim

ve işte sonuç…

İstediğim qibi olmadılar aslında,:77:

Çünkü photoshoplamak için çektiğim resimler daha farklı , daha özenli olmak zorunda…

Ben şimdilik bunları yaptım,

ama bir ara üşenmeyip özenle yasiri giydirip arka fonunuda ayarlayarak

resimler çekicem inşallah…:16:

Böylelikle hem eşimin qönlü olmuş olucak :69: ( fotoğrafcıya qitmeyeceğiz)

Hemde benim qönlüm olucak ( kendi işimi kendim qörücem ) :81:

hamarat mıyım neyim :37::90:

Herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum…

1 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

CANIM BLOGUNU YENI GEZIYORUM ..ÇOK BEGENDIM EMEKLERINE SAGLIK.BEBGIN COK TATLI MASALLAH SUBHANALLAH.RABBIM NAZARLARDAN KORUSUN.SIKSIK GORUSMEK UMIDIYLE..SENI IZLMEYE ALDIM:)))))))

Related Posts with Thumbnails