Huzur'um...

4 Şubat 2011 Cuma

Dün Aşı Olduk...


Dün kuzum aşı oldu...
Aslında bu aşıyı 1 ay önce olması gerekiyordu ama
sağlık ocağında aşı tükendiği için
malesef ertelenmek zorunda kaldı.
Gelişimi çok iyi gidiyor.
boyu 74 cm. - kilosu 12 kg. (MAŞAALLAH)

birkaç gündür çenesi fena düştü...
bütün qün dırdırdır anlatıyor :)
dün aşı olurken canı yandığı için hemşire hanıma
kaşlarını çatarak, -''dedededede...'' diyerek bi güzel fırça attı :))
neden bilmiyorum ama , istemediği birşey olduğunda
kaşlarını çatıp bağırarak ''dededede'' diye kızıyor :)

A rtık çekmeceleri açıp, içindekileri bir güzel boşaltıp ,

birde üstüne tekrar çekmeceyi kapatıp,
birşey olmamış gibi
başka afacanlıkların peşinde dolaşıyor :)
çook haraketli bir bebek, resmen peşinde koşturuyorum
ama bir muzurluk yaparken
- ''yasir cız!'' dersem bırakıyor yaptığını...

anlıyor mu anlamıyor mu bilmiyorum ama
en azından gönlümü yapıyor babasının oğlu :)


herkese hayırlı cumalar diliyorum...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

tatişkoya geçmiş olsun Allah hayırlı güzel bir ömür versin.

ahsen58 dedi ki...

maşallah maşallah boyu kilosu çok iyi benim oğlumda 7 ayına girdi ama daha 9 kilo 5 kilo doğmuştu fazla ilerlemedi canım ne yediriyorsun ki böyle güzel gelişiyor bende yedirmek isterim eğer yaptıklarını yazarsan sevgiler

eli dedi ki...

mashAllah.
ben avon konusunda bise soracaktim. avon makyaj fircalari almanya Türkiye fiyatlari nasil?
bir de bi süre önce avonun sedef hastaligina iyi gelen bi kremi oldugunu gördüm. ama ne yerini ne de ismini hatirlamiyorum. varmi böyle bise?

sevgilerimle eli

Unknown dedi ki...

maşallah Yasir e

uğurböceği dedi ki...

slm.öncelikle geçmiş olsun.maşallah gelişimi çok güzel.yaramazklıkların devamı gelecek emin ol.msn kaydettim ama listemde göremedim.
artık burdan sorayım.women of earht parfüm ne kadar ve kaç ml.şişede oluyor.bilgi verirsen sevinirim.
sevgiler

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

çokzarifişler: çok teşekkür ederim canım

ahsen58 : maşallah kuzun çok güzel kiloda doğmuş
benim oğlum 3.800 kg doğmuştu
yedirdiklerimi pasylaşırım tabiki
bu konudaçok talep alıyorum.
hepinize bu güzel ilginiz için teşekkür ederim.

eli : hiç bilmiorum tatlım malesef...

içimizdeki karnaval :) saol

uğur böceği : bende o ürün yok canım
50ml şişede oluyor o parfüm ama sanırım avondan kalktı çünkü artık görünmüyor

sevgiler...

Related Posts with Thumbnails