Huzur'um...

24 Eylül 2010 Cuma

4.Aylık Olduk :)

ßuqün dolu dolu 4 aylık olduk
Yani kocamaan olduk :)
Paşam hızla büyümeye devam ediyor...
ve git gide babasına daha çok benziyor
qözleri,bakışları,dudakları aynı babası
nedense kıskanmıyorum bu durumu :)
hatta fazlasıyla memnunum.
Tabiki babasına benzesin oğlum!
İkisinide çokl seviyorum onlar BENİM DÜNYAM! HERŞEYİM!
Artık yasir aguları guguları bıraktı,
çenesi düşük bişey oldu çıktı başımıza :)
bıdıbıdıbıdı anlatıyor bişeyler kendince...
zaten bi o huyu benzedi bana qaliba
bende çok konuşurmuşum küçükken hep sorular sorarmışım
qerekli qereksiz... :))
aylık kontrolümüze bir kaç qün sonra qitmeyi düşünüyoruz bakalım..
kilo aldığını düşünmüyorum ama boyu uzadı
aylık kontrolümüze gittiğimizde yine yazarım...
bu arada üzüm suyu vs tattırıyorum yasire
henüz seçtiği yemediği bişey olmadı
umarım damak tadı da babasına benzer :)

2 yorum:

ŞEKER dedi ki...

maşaallah canım. umarım hep mutlu bir çocuk olur

nihan dedi ki...

maşallah nıce aylara mınık paşa

Related Posts with Thumbnails