Huzur'um...

20 Ekim 2014 Pazartesi

Caprice Gold Tatilimiz...


Mina beybisi 4.ayina yine tatilde girdi :)
Kurban Bayramı sonrası ailece tatile çıktık. 
Elhamdulillah çocuklarım açısından çok güzel geçti. Beni kuzularim bunaltmadi hiç. 
Caprise gold çok tavsiye edilen ve muhafazakâr kesim tarafindan övülen bir tatil köyü. Bizde yakinlarimizin gidip beğenmeleri üzerine bu yıl oraya gidelim dedik ancak kısmen hiç memnun kalmadık
Kendi gözümden görüşlerimi eleştiri ve övgülerimi aynen yazıyorum. 

Çay ve yemek servisi yapan personellerini, Çevre temizliğini, İlgi ve alakalarini kismen beğendik. Oda temizlemesi ile görevli olan personellerini ise hiç beğenmedik berbattı! 
Sırf bu yüzden ben şahsım adına tekrar gitmeyi düşünmüyorum. Çıkmadan önce musteri memnuniyeti ile ilgili forumlari vardı keşke doldursaydim ancak vaktim olmadi maalesef. Daha önce clup famila'ya gitmiştik kesinlikle orasi caprice'den daha temiz ve hijyenik.. famila da hergün gelip odalar temizleniyordu. Capricede ise hergün söylememe rağmen gelip çöpleri bile almadılar minanin bezleri 5 gün birikti odada.. 5 gün sonra gelip aldılar saka gibi ve çarşaf yastık değişimi hiç yapılmadı çok iğrençti. Son gün yastigimin üzerine minanin örtüsünü sererek uyudum.
Otelde sürekli bir kısıtlama ve sürekli bir kural vardı abartildigini düşünüyorum artık son günlere doğru ailece rahatsız olmaya başlamıştık ki döndük çok şükür umarım tekrar gitmeyiz :)





Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails