Huzur'um...

9 Ekim 2013 Çarşamba

BAYRAM ÜSTÜ MUTLULUK...

Merhabaa
Uzun zamandir ayriyim buralardan sebebi vakit yetersizliği olsa gerek :)
Yetisemiyorum artik ev, is , çocuk derken gün bana yetmiyor bile :)
Özel sipariş üzerine facebook sayfamdan bodyler, anahtarliklar vs
Kisacasi keçe ile yapilabilen herseyi yapip satiyorum. .
Birde bu aktivite hayatıma girince hiç birşeye yetisemez oldum :)
Şikayetçi değilim ama buraya da vakit ayirmak istiyorum artık
Bu giremedigim uzun zamanda neler oldu kisa bir not gecelim
Öncelikle bayram üstü mutluluk diye baslik atmamin sebebini aciklayimm.
♥ Ogluşum wc yi öğrendi biraz geç oldu ama açıkçası hic üzerine gitmedim
Birşeyler den korktugu için mi bu kadar geç söyledi bilmiyorum 
Ama Haticeye değil neticeye bakmak gerek :D
Velhasıl artık wc sorunumuzu çözdük çoook sukurr. . 
İkinci mutlulugimuz da
♥ Abimin Elif Yüsra adında guzeller guzeli bir prensesi oldu.
Elhamdulillah hayatimizda bir olumsuzluk, huzursuzluk olmadi...
Artik elimden geldigince sayfam ile ilgilenecegim insallah. .
Tekrardan merhabaa blogger hayatimmmm ♥♥♥ :)


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails