Huzur'um...

15 Haziran 2013 Cumartesi

TATİİLLLLLL :)


ßu yıl da qeçen yıl gidip memnun kaldığımız Clup Familia Tatil köyüne gittik..
ßu sefer kalabalıktık ve sanırım daha eğlenceliydi :)
Görümcemler ve çocukları da bizimle qeldi..
ßütün qünlerimizi dolu dolu qeçirdik,her an'ımızı değerlendirdik..
Gerçekten muhafazakar ailelere çok uygun bir ortam Clup Familia..
Yasir'in kuzenleriyle nasıl eğlendiğini anlatmama qerek yok :)

Geçen yıla ait İZMİR/ÇEŞME Clup Familia tatil fotoğraflarım ve yazım için TIKLAYINIZ...





 


















6 yorum:

Adsız dedi ki...

Memnun kalmanız çok sevindim.çünkü biz de iki hafta sonra ilk kez clup familia ya gideceğiz.inşallah biz de memnun kalırız.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

:) ne qüzell.. şimdiden iyi eğlenceler umarım sizde memnun kalırsınız :)

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim, sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileği ile,
Sevgiyle kalın...

Seher dedi ki...

tatil alternatifleri için güzel bir referans oldu bu sene tatil için başka birr yer ayarladık ama deneyeceğim bende
iyi tatiller

Adsız dedi ki...

sa
size mail atmıştım ulaştımı? Funda

Adsız dedi ki...

sa
size bu sitede ki mail adresinden ulaşabilir miyim? Ben face kullanmıyorum.sizden ferace başörtüsü almak istiyorum nasıl ulaşırım size

Related Posts with Thumbnails