Huzur'um...

16 Ekim 2012 Salı

İzin Günü / Adapark :)

Eşim pazartesi qünü izinliydi..
Havanın qüzelliğinden faydalanıp qünümüzü oğlumuza adadık :)
Kuzumu Lunapark'a qötürdük çook mutlu oldu..
ßabasıyla birlikte çarpışan arabalara bindi,
atlı karıncaya bayıldı lakin binmek yerine izlemeyi tercih etti :)
maalesef fotoğraf makinamın batarya şarj aletini nereye koyduğumu bulamadığımdan
eski fotoğraf makinamızla,telefonlarla idare ettik  :/
Malum evi boyattık,bu arada ben kış temizliğine başladım derken henüz düzenimi oturtmadım
o yüzden aradığım şeyleri bulmakta zorlanıyorum.. özellikle ufak tefekse!  :))
neyse, önemli olan qünümüzün qüzel qeçmesiydi. :)
Herkese qüzel bir hafta diliyorum..
ve sizi izin qünümüze ait fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :p :))










2 yorum:

Minik Dünyam dedi ki...

Aslan parcasıı bee cantasıda var artıstın :D

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

evet :)))

Related Posts with Thumbnails