Huzur'um...

13 Nisan 2012 Cuma

♥ ♥ :)

Herkese hayırlı pazarlar...
:16:
Umarım herkesin keyfi yerindedir
ßiz çoookkk iyiyiz elhamdulillah..
Kuzum büyümeye,
bende onun qüzel an'larını karelemeye
devam ediyorum..
:119:
buraya eklemek istediğim o kadar çok resim,yazı var kii
ama maalesef gezmekten,evdeykende temizlikten vs. vaktim olmuyor.:6:

ßu arada ailece diyetteyiz birkaç qündür...
hedefim 58 olmak inşallah..
:39:
şuanda yasire hamile kalmadan önceki kilomdayım..
yani bütün fazlalıklarımı gebeliğim boyunca aldığım kilolarımı çoktaan verdim.
Ama bekarlığımdaki kiloma dönmek istiyorum inşallah
Eşim,ben,yasir tüm yediklerimize dikkat ediyoruz..
Farkettiyseniz oğluşumda süzüldü birazcık
Aslında zayıflamadı hayla 21 kilo
ama boya qidiyor,kuzum formunu koruyor :9:

Yaz geliyor...
yasirin kollarını,bacaklarını ısırmak için sabırsızlanıyoruzzzz
:124:
Tabiki tatile çıkmak içindee.. :23:
Kuzum mayısın 24'ünde 2.yaşına girecek inşaallah
bizde o qün tatil için yola çıkmış olucaz
yıl başından ayırttık yerimizi
nereye gideceğimizide başka bir postta yazarım
merak edin azcıkkk :21:

Herkes kendine cici baksın
herkes kendinin kıymetini bilsin olur mu?
:16:
Selametle....:3:

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ailecek diyet daha kolay oluyo,en azindan biri löp löp götürürken diyeri ic cekip bakmiyo. Benimde hedefimde 60 var bakalim insallah verebilirim. Su an 64,5 kilOyum ama hic kolay olmuyooo :( sen nekadar cermelisin?

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

aynen öyle cnm ailece diyette olunca daha rahat kilo veriliyor
seninle hemen hemen aynı kiloyuz bende 64'üm Allah yardımcımız olsun inşallah biran önce hedef kilomuza ulaşırız :)

Related Posts with Thumbnails