Huzur'um...

29 Nisan 2012 Pazar

Turkuazoo Akvaryum :)

Vakit bulupta ekleyemediğim postumu yayınlamak buqüne nasipmiş :61:
İzin günümüzün 2. gününü buqün yarın derken bir türlü ekleyip paylaşamadım...
neyse vardır bundada bir hayr...
:31:
2. izin qünümüzün büyük bir kısmını çekirdek aile olarak qeçirdik 
:69:
Oğluşum eşim ve ben Forum istanbulda bulunan Turkuazoo Akvaryıma qittik..
Ne zamandır gidelim diye niyetleniyorduk ama nedense qidememiştik bir türlü 
:61:
Halbuki forum avm nin hemen yanında oturuyoruz 
:9:



 Mükemmel bir tasarım vardı çok etkilendik..:16:

ßizim qibi qitmeye niyeti olup erteleyenlere söylüyorum..

sakın ha ertelemeyin en yakın zamanda qidip qörün 
hayretler içerisinde kalacağınızın garantisini veriyorum!
:34:
Rabbim o qüzellliklerii nasılda kusursuz yaratmış
:69:




Eşimin bir diğer işide akvaryumculuk olduğundan
ßizde enqin bilqilerinden faydalandık..:69:
Saolsun sevdiceğim rehberlik yaptı oğluşumla bana 
:69::69:






Turkuazoo Akvaryumu resmi web sitesinden inceleyebilirsiniz..


ßiz akvaryum gezimizden sonra kuzumu anneannesine bırakıp

eşimle sessizce vakit geçireceğimiz yerlere kaçtık:69::77:

Kısacası 2. izin qünümüzüde ağzımızın tadıyla geze,toza qeçirdik:123:

Herkese qüzel bir hafta sonu diliyorum 
:71:

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails