Huzur'um...

19 Mart 2012 Pazartesi

Hava Güzel,Sosyete Pazarı ßizi bekler :)


Merhabalar... Umarım keyifler yerindedir...
Hava buqün çok qüzel ...
ßu qüzel havayı değerlendirip bir pazar turu yapacağız :)
Daha önce bahsettim mi hatırlamıyorum ama
Rami sosyete pazarını herkese tavsiye ederim..
Rahatca gezebileceğiniz ve aradığınız herşeyi bulabileceğiniz bir pazar
Sebze meyve vs yok sadece giyim, aksesuar, ev malzemeleri vs üzerine..
Bu arada konuyla alakasız ama unutmadan not alayım :)
kuzum emzik emmeyi 1 aydır tamamen bırakmış durumda..
Ben bırakırken zorlanırız diye düşünüyordum ama kendi arzusuyla bıraktı.
Kocaman adam oldu zaten yakışmaz artık ağzına :)
Çalışan arkadaşlarım pazartesi sendromuna qirmeyin bence...
Havalar qüzelken çalışması bile zevklidir diye umuyorum..
Hepinize hayırlı qünler,ßizede iyi gezmeler,alışverişler.. :)
Hoşça kalın.. Selametle...

4 yorum:

Asiye VURAN dedi ki...

evet hava çok güzel aman dikkat aldanmayın çok çabuk hastalanıyor insan maşallah bebeğinize sevgiler

gülçinin defteri dedi ki...

benim yerimede gezin hava güzel birde çalışması keyifli dersin sen oralarda gezerken ben buralarda dışarıyı görmüyorum :( o patatesi benim yerimede öp annesi koca ekmeği hamm yaparken bende onu ıssırırım..bu arada bizide unutma blogcuda daha iyiydin kardeş..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Asiye VURAN saol cnm kendimizede dikkat ettik aynı zamanda da qüzelce qezdik şimdi ise yürümekten yer yanım ağrıyor :))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

gülçin nur Allah kolaylık versin canım .. Oğlumu öptüm bile senin yerine hemde kocamannn :) bizde seni öpüyoruz sevqiler :)

Related Posts with Thumbnails