Huzur'um...

24 Mart 2012 Cumartesi

Günaydınnn! :)

Herkese bu qüzel pazar sabahından merhabalar...
Buqünlerde havanın sıcaklığından faydalanıp
yasirle sokaklara atıyoruz kedimizi :)
Özlemişiz doyasıya gezip, akraba ziyaretleri yapmayı..
Havaların qüzelleşmesinden dolayı bizimde sezonumuz açılmış bulunmakta :)
Dün benim anneannemi ziyarete gittik..
Canım anneannem bu yıla kadar hep yanında gelinleri duruyordu,
bu yıl tek kaldı.. Yanında hiç kimsesi yok
Cumartesi qünleri gelinleri,annem falan ziyaretine qidiyor
ama diğer qünlerde yalnız..
Gerçi çok çalışkan bir kadın, her yere yürüyerek gidiyor maşallah sağlığı yerinde
Camilerde o sohbet senin bu sohbet benim geziyor :)
Evde olduğu qünlerdede bu yıl
qaliba en çok ziyaretine qidecek olan kişi yasirle benim :)
Çok seviyorum onu.. Tonton ninem benim :)


Yasir anneannemin evinde en çok balkonunu sevdi :)
akşam üzeride dışarı çıktık qezdik oğluşumla..
eve pestili çıkmış bir şekilde qeldi kuzum :))))



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails