Huzur'um...

31 Aralık 2011 Cumartesi

Günaydınnnnnnnnnnnnnnnn :)

2012'nin ilk sabahından qünaydınnnn...
Günlerim o kadar yoğun ki;
vakit bulup yazı yazamıyorum...
Açıyorum burayı,yorum yazılmış mı diye bakıp kapatıyorum...
Umarım herkes iyidir?
Keyifler yerindedir?
Biz çoook şükür iyiyiz :) Oğluşumla beraber büyüyüp qidiyoruz işte :)
Herqün bişeyler öğreniyoruz herqün kitap okuyoruz...
İyice dillendi bıcır bıcır anlatıyor tüm derdini :)
Eskiden fotoğraf makinası elimden düşmezken,
son zamanlarda, hatta son aylarda resim çekmeye üşeniyorum...
Sebebini bende bilmiyorum ama içimden qelmiyor napiiimmm :))

bu resimler 2 ay öncesine ait..
1. kasım.2011
telefonla birilerini arayıp konuşmaya bayılıyor :)
açma-kapama yerinide öğrendi kaçışı yok telefon eline her qeçtiğinde o an rehberde en son kim aranmışsa onu arıyor ve başlıyor anlatmayaa :)

Hayatımın anlamı paşa oğlum çok akıllı teyzeleri.. :)
bir dediğimi bir daha söyletmiyor..
Beni hiç üzmüyor..
İnşaallah hep böyle qider :)
Herkese Mutlu bir Yıl..
Mutlu bir Pazar diliyorummm...

2 yorum:

birdelisevda dedi ki...

Amin inşallah..
Allah hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin:)

Satır Arası dedi ki...

Maşallah ne kadar tatlı oğluşunuz, kısmetide kendi gibi hayırlı ve tatlı olsun. :) Sizede iyi pazarlar.

Related Posts with Thumbnails