Huzur'um...

12 Kasım 2011 Cumartesi

Gelin Çiçeğimizi En Güzel Muhafaza Etmenin Yolu :)


Ben güzel an'ları ve o anlardan kalan anıları saklamayı, muhafaza etmeyi çok severim...
Anılarım benim için çok değerlidir...
Bir bayanın hayatında yaşayabileceği en özel anlarından bir taneside
evlendiği gündür ve o qüne ait yaşanmış güzel anılarıdır...


Ben gelin çiçeğimi çok beğenerek almıştım ve yılların onu eskitmemesi için
elimden qeleni yapıyorum :)
Düğünümden 1 hafta sonra gelin çiçeğimi şefaf bir jelatinle kaplayıp
evimin en özel köşesine koymuştum...
Hala ilk qünkü qibi özelliğini ve qüzelliğini, simlerini,pırıltılarını muhafaza ediyor :)
Jelatini çok kirlendi tozunu alsamda içime sinmedi daha da özel muhafaza etmeliydim...
Çiçeğimi alıp bir çiçekçiye gidip gelin çiçeğimi vazoya koydurmak istediğimi söyledim
Saolsunlar hoş,sade bir vazoya koyup içini beyaz taşlarla dekore edip çiçeğimi tülle kaplamışlar.


Ben çok beğendim...
Sizde benim qibi çiçeğinizi muhafaza etmek istiyorsanız fikir olsun istedim.

Eğer bu konuda başka fikri olan varsa benimle paylaşırsanız sevinirim...
Herkese Mutlu bir hafta sonu diliyorum... :)

2 yorum:

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

cok guzel bir fikir olmus allah razi olsun :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

:) beğenmenize sevindim..
Allahın rızası ecmain olsun inşaallah :)

Related Posts with Thumbnails