Huzur'um...

30 Ekim 2011 Pazar

Kocaman bir Maşa'Allah İstiyoruz! Çünkü Artık Kendi Kendimize Uyuyoruz :)


Bu güzel huyumuza başlayalı buqün 3. gün...
Son günlerde azı dişi çıkartma zorluklarımız...
2 qece üst üste zırt bırt uyanmalarımızın sonunda
bunları bana unutturabilecek süper bir huy edindik. :)
Artık kuzum kendi kendine uyuyor teyzeleri...
zaten ben 6.ayına kadar hiç sallamadım kendi kendine uyuyordu
ancak anneme qide qele, anneminde ilk torun...
heveslendi ayağında salladı her seferinde
malesef oğlumda alışmıştı sallanmaya ama yinede arada bir
oynarken arada sızıp kalıyordu olduğu yere :)
qeceleri uyanınca suyunu verdiğimde yatıp kendisi uyuyordu
hiç qeceleri sallamadım elhamdulillah...
Artık sallanma huyumuz bizim için tarih oldu :)
Paşamın uykusu qelince yastığını,örtüsünü alıyor
uzanıyor koltuğun üzerine uyuyor :)
dün akşam yemeğini yedirdim, uyku saati qeldiğinde odasına yatağına yatırıp
bir buse kondurdum tombik yanağına :) örttüm üstünü ve söndürdüm ışığını
kapısını kapatıp çıktım sonra :)
1 saat boyunca bekledim ya uyumazsa? diye..
ama 1 saatin sonunda odasına qirdiğimde çoktann derin uykularına mışıl mışıl dalmıştı ÖMRÜM!!
Bir 'Maşa'Allah' deyin teyzeleri, Kuzuma nazar değmesin :)
Kakasını,çişini söylüyor ama hala bezine yapıyor.
zaten wc alıştırmayı da denemedim henüz
bu kış sünnet ettirmeyi düşünüyoruz inşa'Allah yazında wc alıştırırım...
her derdini anlatıyor,her söylediğimizi söyleyebiliyor.
kendi işlerini qörüyor...

Rabbime şükürler olsun! Elhamdulillah! bana böyle bir evlat ve aile verdiği için!

4 yorum:

şengül ilbay dedi ki...

maşAllah sübhanallah Allahım korusun

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Aminnn saol cnm

Oglak Kizlari dedi ki...

Maşallah.
Bir de bir soru; Maşallah ayrı da mı yazılır ve neden?

Çok cahilceyse abğışla.

Cahil anne Çiğdem

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

teşekkür ederim çiğdem :)
evet ayrı da yazılır canım :)

Related Posts with Thumbnails