Huzur'um...

13 Temmuz 2011 Çarşamba

Şimdi... Şu an... :)




7 yorum:

Unknown dedi ki...

mutluluğun resmi, allah hayırlı ömür nasip etsin

Kronik Bunalim ... dedi ki...

Minik dev adam tatil modundan cikamamis daha .. kuzucum yerim senin o gulusunu masallah sana :)

Asahhara dedi ki...

Aman da aman... Bıcı bıcı mı yapmış :D Sıhhatler olsun inşallah..

HACER ŞAHİN dedi ki...

CANIMMMM YAAAA MAŞALLAH.. RABBIM BANADA SAGLIKLI HAYIRLI GUZEL EVLATLAR NASIP ET AMİN. ALLAH HERKESIN CIGERPARESINE UZUN OMÜR VERSİN ... GÜLÜCÜKLERİN HIC SOLMASIN TOMBİŞ...

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

rabbim isteyen herkese böyle bir bal nasip etsin inşallah :)
güzel yorumlarınız için çok saolun arkadaşlar :)

Adsız dedi ki...

s.a. sevinc.. ben ahsen sana maıl attım ama ya ulasmadı yada cvb atıcak zamanın olmadı :) blogun cok hos. musluman bı kadın olarak nasılda guzel yansıtmıssın bunu bloguna bıle.. cok hos dorusu tebrık ederım senı guze oglunla mutlu yuvanla daha da mutluluklar dılerım sana:) maıllerıne bı bakmanı ısterım sormak ıstedıklerımde wardı blog konusunda yardımcı olurmusun rıca etsem ?

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

a.s canım qörmedim mailini kusura bakma hemen bakıyorum canım... güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim gururlandırdın beni :)

Related Posts with Thumbnails