Huzur'um...

14 Haziran 2011 Salı

...İYİKİ DOĞDUM...




ßu qün benim doğum qünüm...


Tam 22 yıl olmuş ben doğalı, nefes almaya başlayalı...


Rabbim bu yaşıma kadar işlediğim bildiğim,bilmediğim


her ne qünahlarım varsa affetsin...


İşlemiş olduğum hayırları,iyi amellerimi izzet-i dergahında kabul etsin.


ßundan sonraki yaşamımı hayırlı ve sağlıklı bir şekilde geçiririm inşaallah


Rabbim hepimizi hayr amel işleyen,ömrümüzü boş yere şeytanın oyuncağı,kuklası olarak değil de


Allah'a layık kul,Habibine layık ümmet olarak,sünnet ve ayetlerle


''sadece dilde değil,her hareketimizle Gerçek ßir Müslüman Gibi''


ömrümüzü sürdürmeyi nasip etsin.




~ Allahumme Amiinn ~


24 yorum:

reyhane dedi ki...

DOğum gününüz kutlu olsun..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

nice yaşlara..sağlıkla,mutlulukla..

Filiz dedi ki...

dualarına gönülden amin diyorum canım,iyi ki doğdun,Allah hayırlı yaşlar nasip etsin..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

saolun...

ev kuşu dedi ki...

rabbim hayorlı bi ömür versin canım, doğum günün kutlu olsun:)

zeynep dedi ki...

yeni yaşın hayırlı olsun..ne güzel 22..tadını çıkar 20 li yaşların..30 dan sonra söylemesi bile zor oluyor:((

Kronik Bunalim ... dedi ki...

nice nice guzel yaslara sevdiklerinle beraber canim ..
Allah mutlulugunu daim etsin ve guzel dualarin icin amin amin amin ;))

Cessie dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun,iyi dileklerinizin hepsi de gerçek olsun umuyorum :)

oyundnyam dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu senelere...

oyundnyam dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu senelere...

pofudukbahar dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun kardeşim. Allah'ım çok sevdiğin eşinle ve tombik yanaklı oğlunla uzun ömürler versin.
Senle aynı yaştayız bu yaz ben de evleniyorum inşallah benim de senin gibi huzurlu yuvam olur.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

hepinize çok teşekkür ediyorum.
pofudukbahar inşallah canım rabbim qönlüne qöre hayırlı bir yuva nasip etsin..

züleyha dedi ki...

ıyıkı dogdun canım rabbım hayrlı saglı uzun bır hayat versın sevdıklerınle bırlıkte =) sevgıler

hm gogle hesabımla yorum bırakamadıgım ıcın adı urlsını sectım sectım =)

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

doğum günün kutlu olsun cnm nice yaşlara en güzel yaşlardasınnn

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

sağolun

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Çok şirin bi blogun var:)

Özellikle çizgikarakterler kullanmışsın fotoğraf olarak ama ben onları görselden arayınca bulamıyorum senden kopyalıyım dedim bu şirin fotoları sağ tıka izin vermiyorsun :(:(

aymuca:) dedi ki...

Bloğunuzu çok beğendim.paylaşımlarınız çok hoş.ben de bkelrim bloğuma sevgiler aymucaaa;)

♥●• İzdihër •●♥ dedi ki...

mash Allah

elif dedi ki...

Başın sağolsun canım.Mekanı cennet olsun.
Elif

Unknown dedi ki...

iyi ki doğdun canım Rabbim tüm dualarını kabul etsin ve her şeyi gönlüne göre versin inşallah. aşk ile.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Iyiki dogmusunuz tebrik ederim...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sağlıkla
Huzurla
Muhabbetle
Hayırlı yaşlar

Related Posts with Thumbnails