Huzur'um...

21 Mayıs 2011 Cumartesi

Forum İstanbul

Hava buqün çok qüzeldi...

Annemde bana gelince

Dayanamadık,attık kendimizi yollara :)

Yürüye yürüye Forum istanbula gittik, gezdik birazcık.

Aslında sabah babası parka qötürmüştü ama

bütün qün dışarda olsak bıkmaz zaten.

Kalabalık ve sokak tutkunu olan oğlum çok mutlu oldu :)

bıdır bıdır anlattı,kendine akran arkadaş qörünce laf attı :)

asansör beklerken bir yere qöz bile kırpmadan baktığını qördüm

seslendim,bakmadı...

birde arkamı döndüm ki ne qöreyim !!!

yaklaşık 1 yaşında olan cici , çıtı bıtı bir kız :)

Oğluşum çapkın mı olacan ! :)

haram bebişim bakma :)

neyse...

Forum istanbul macerası

Yasir için değişiklik,benim için yürüyüş oldu :)



ßuda benim qüzeller güzeli...


kardeşim :)



Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum...

2 yorum:

özgekuzey dedi ki...

SEFANIZ OLSUN.NE GUZEL BİZİMDE KÜÇÜK TEYZEMİZ VAR,OĞLUŞLARIMIZ COK ŞANSLI:)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

evet :) yasir teyzesiyle arkadaş gibi oynuyo :)

Related Posts with Thumbnails