Huzur'um...

19 Nisan 2011 Salı

Yasir'in bu günkü menüsü




Sabah


Hero baby kahvaltı saati sütlü 8 tahıllı kaşık maması

ben kahvaltısını daha da zenginleştirmek için

içerisine

2 tane ceviz

1 tatlı kaşığı ahududu reçeli

1 çay kaşığı pekmez

3 tane cici bebe bisküvisi
koydum....


öğle

sebze çorbası

içindekiler
yarım çay bardağı pirinç

yarım çay bardağı kırmızı mercimek

yarım çay bardağı yeşil mercimek

1 adet orta boy patates

1 adet küçük boy soğan

1 adet havuç

birkaç dal ıspanak

biraz brokoli
1 kaşık tereyağ

çok az ( tatlandıracak kadar) tuz


Yapılışı

Hepsini bol suyla yıkayıp doğrayıp tencereye koyuyorum
içerisine 1 çorba kaşığı tereyağı koyup
tencereyi su ile doldurdukdan sonra da kaynamay bırakıyorum

su kaynadıktan sonra altını kısığ bi 15-20 dk daha suyunu çekmesini bekliyorum

suyunu çekince katı bir kıvam alıyor dilerseniz siz de içerisine baharat koyarak
kendinize hazırlayabilirsiniz tadı qüzel oluyor :)


ara

1 kase yoğurt

içerisine

1 küçük muz

5-6 adet bisküvisi

akşam üstü

tekrar sebze çorbası



akşam
Milupa iyi qeceler kaşık maması

veya pirinç unuyla yaptığım muhallebi...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

maşallah Yasir 'e , yediklerinin hepsi yarasın hemencecik büyüsün yakışıklı...

uğurböceği dedi ki...

selam arkadaşım bloguna ulaşmak ne güzel.
maşallah oğluşunda büyümüş.afiyet olsun yakışıklıya

► Hobihane ◄ dedi ki...

Afiyet şeker bal olsunn, topak topak et, olsun büyüsünde abi olsun :)))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

saolun :)

Related Posts with Thumbnails