Huzur'um...

19 Nisan 2011 Salı

Yasir'in bu günkü menüsü




Sabah


Hero baby kahvaltı saati sütlü 8 tahıllı kaşık maması

ben kahvaltısını daha da zenginleştirmek için

içerisine

2 tane ceviz

1 tatlı kaşığı ahududu reçeli

1 çay kaşığı pekmez

3 tane cici bebe bisküvisi
koydum....


öğle

sebze çorbası

içindekiler
yarım çay bardağı pirinç

yarım çay bardağı kırmızı mercimek

yarım çay bardağı yeşil mercimek

1 adet orta boy patates

1 adet küçük boy soğan

1 adet havuç

birkaç dal ıspanak

biraz brokoli
1 kaşık tereyağ

çok az ( tatlandıracak kadar) tuz


Yapılışı

Hepsini bol suyla yıkayıp doğrayıp tencereye koyuyorum
içerisine 1 çorba kaşığı tereyağı koyup
tencereyi su ile doldurdukdan sonra da kaynamay bırakıyorum

su kaynadıktan sonra altını kısığ bi 15-20 dk daha suyunu çekmesini bekliyorum

suyunu çekince katı bir kıvam alıyor dilerseniz siz de içerisine baharat koyarak
kendinize hazırlayabilirsiniz tadı qüzel oluyor :)


ara

1 kase yoğurt

içerisine

1 küçük muz

5-6 adet bisküvisi

akşam üstü

tekrar sebze çorbası



akşam
Milupa iyi qeceler kaşık maması

veya pirinç unuyla yaptığım muhallebi...

4 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

maşallah Yasir 'e , yediklerinin hepsi yarasın hemencecik büyüsün yakışıklı...

uğurböceği dedi ki...

selam arkadaşım bloguna ulaşmak ne güzel.
maşallah oğluşunda büyümüş.afiyet olsun yakışıklıya

GüZeLCe dedi ki...

Afiyet şeker bal olsunn, topak topak et, olsun büyüsünde abi olsun :)))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

saolun :)

Related Posts with Thumbnails