Huzur'um...

28 Nisan 2011 Perşembe

Bebişlerinize Mükemmel Kahvaltı Tarifi :)

Yasire az önce mükemmel bir kahvaltı hazırladım...

Plansızca,tarifsizce hazırlanan bir kahvaltıydı

kısacası elime geleni tabağa koydum

önce qüzelce çayımı demledim,

sonra tabağa birkaç bisküvi kırdım

ardından 2 tane ceviz ekledim

1 tatlı kaşığı pekmez

1 çay kaşığı ahududu reçeli

1 çay kaşığı vişne reçeli

1 çay kaşığı kayısı reçeli

yarım muz

birkaç fındık

içerisine biraz da kaşar peyniri rendeledim

ve önce tabakdakileri bir qüzel kaşıkla ezdim

ardından tabağıma demlemiş olduğum çayı doldurdum

ben karıştırdıkca mükemmel kokular gelmeye başladı

dayanamayıp tadına baktım

Aman ALLAHIM Mükemmel bir tat...

bayıldımm bayıldımmmm...

hepsini yemek istedim bir an

Anneler kesinlikle bu kahvaltıyı bebişlerinize deneyin

ve sizde tadına bakın, bayılacaksınız...



Herkese hayırlı cumalar ...



7 yorum:

zeynep dedi ki...

kahvaltı karışımın çok ilginç geldi bana..neden çay koyuyorsun?ve bu kadar reçel koyman doğrumu?beyaz peynir değilde neden birazcık kaşar?bu tarifleri kendincemi hazırlıyorsun yoksa doktorunun önerisimi?çok soru sordum ama gerçekten ilginç geldi..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

tatlıyı seviyorum.. oğlumda seviyor
doktorumla yemek konusunda hiç konusmadık
beyaz peynirim bittiği için kaşar peyniri kullandım. Oğluma kendi yedğim beyaz peynirden yedirmiyorum tuzlu olduğu için, ona özel tuzsuz peynir alıyoruz ama malesef bitti.
tarifleri kendimce hazırlıyorum.
Çay koymazsam nasıl püre haline qetiricem sadece su mu koyayım?
henüz yaşına girmediği için süt veremiyorum

zeynep dedi ki...

ben bir yaşına kadar kaynamış suyla hazırladım kahvaltısını tatlı olarakda pekmez verdim sadece..çay büyük insanlarda bile demir eksikliğine sebep olurken Yasir içinde ağır olmazmı..senini bebeğin tabiki ne yadireceğini sen daha iyi bilirsin ama ben doktorunla bir konuş derim..nacizane fikrim..sevgiler..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

benim annem kardeşimi hep açık bir bardak çayın içerisine bisküvi peynir vs koyarak hazırlardı ondan hep öyle qördüm öyle öğrendim yani...
zaten bende çayını çok çok açık yapıyorum. ayrıcaher sabah farklı tatlardan yedirme taraftarıyım ben
çoğunlukla sabah öğünlerimizi hero baby kahvaltı saatini kullanarak hazırlarım ama arada bir değişiklik olsun diye çayı kullanarakta hazırlıyorum. yinede fikirlerin için teşekkür ederim :)

ahsenin dünyası dedi ki...

kesinlikle deneyeceğim okuyunca benim bile ağzım sulandı oğlum severek yer kesin eline sağlık canım

mavi kuş dedi ki...

biz küçükken bununla beslenirdik. :)
hala bile gecenin bi yarısı uyanıp isterim annemden evde olunca.
adı "çay papara" bizde..
ama bu kadar reçel olmuyor. :)

çay,ekmek,peynir,reçel,pekmez olurdu genelde içinde.. ben zeytin de eklemeyi severdim. ekşimsi tadıyla harika olurdu.
Allah razı olsun güzel olmuş bu yazı çocukluğumu hatırlattı.

Adsız dedi ki...

Çay yerine Ihlamur kullanabilirsiniz bence...

Related Posts with Thumbnails