Huzur'um...

24 Nisan 2011 Pazar

11. Ayımızı Doldurduk



11. ayımızıda bugün doldurmuş bulunuyoruz.

Maşallah paşama ne kadar da büyüdü :)

bir zamanlar kollarımda kaybolan minik yavrum,

artık kucağıma sığmıyor :)

bir zamanlar kollarımda melek gibi masumca uyuyan miniğim,

artık saç baş yoluyor :)

yürüme çabaları bir hayli fazla...

çenesi çok düşük...

eli ayağı durmuyor, örümcek adam misali düz tuvarlara tırmanıyor...

her lafa bir cevap! altta kalmak yok!

çevresindeki herşeyin fazlasıyla farkında

bakışlarımdan kızdım mı kızmadım mı anlıyor

zamane çocukları diplomalı doğuyor yahu...


çok zeki bir oğlum var çok şükür...

inşallah bu zekasını ilime, hayr işlerine kullanır.

Yaşımıza girmemize çok az kaldı, doğum günü yapmayı düşünüyorum

ama eşim pek o taraflı değil

ben yinede eşimi ikna edip doğum qününden birkaç qün önce

evde ufak bir parti vermeyi düşünüyorum

bakalım zaman ne qösterecek :)

3 yorum:

uğurböceği dedi ki...

tebrikler canım.en tatlı zamanları bu gelişimler

rengarenkli dedi ki...

merhaba
hayırlı olsun bebeğinizin yeni ayı.
ben bloguma uzun zamandır yazamıyorum biraz uzak kalmıştım.
sizin bir dönem gerçekleştirdiğminiz hediye çekilişine katılmıştım. hediyemi göndermeme rağmen bana hediyem gelmemişti.
çok uzun zaman oldu ama bilginizin olmasını istedim. sonuçta sizin başkanlığınızda gerçekleşen bir hediyeleşmeydi.
takip edememiş olabilirsiniz ama bilmenizde fayda var.
hak- hukuk meseleleri.
çağrı yapmanızda fayda olabilir

mavi kuş dedi ki...

maşallah subhanallah :) Rabbim nice hayırlı uzun ömür versin inşallah..

selam ve dua ile..

Related Posts with Thumbnails