Huzur'um...

12 Şubat 2011 Cumartesi

Yasir'in Annesi ile Hediye Etkinliği DUYURU...

Çok şükür ok yaydan fırladı ve benim işim burada bitti :)
sıra sizlerde arkadaşlar
bana mail atan herkese mail qeldi dimi?
qelmeyenler alduysa burdan yazsın veya maille bildirsin
tekrar qözden qeçiririm...
çook zorlandım durumu halledene kadar
inanın başım ağrıyor :)
maillerde karışıklık oldu kimi kime yazdığımı,yolladığımı yollamadığımı unuttum vs..
yasir saolsun buqün huysuzdu biraz ona bağlıyorum :)
aslında mailleri yollamak için vaktim vardı ama sabırsızlanan bağzı arkadaşlarımı qördüm
ve biran önce yolluyayım da sorumluluk üzerimden kalksın dedim
bu arada hediyelerinizi en qeç 28-ŞUBATA kadar qönderin arkadaşlar
28 şubata kadar hediyelerini almayan arkadaşlar bana burdan bildirsin
bende qöndermeyen veya unutan arkadaşlarıma tekrar mail atarım...
Herkese qüzel hafta sonları dilerim
Sevqiler...

1 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

maili aldım canım.teşkkk.sevgiler.

Related Posts with Thumbnails