Huzur'um...

26 Şubat 2011 Cumartesi

Yasir Uykudan Kalkınca... :)


ßizim paşa uykudan kalkınca,
hele de uykusunu almış olunca
pek bir keyifli kalkıyor :)
daha uyanır uyanmaz başlıyor şebekliğe ...
odasını ve yatağını çok seviyor.
uyanır uyanmaz ilk qördüğü şey
dönencesindeki minik ayıcıklar ve gülümseyen bir ay :)


önce kahkaha atıyor, sonra uzanıp almaya çalışıyor
ki; çoğu zaman tutup çıkarıyor dönenceyi yerinden yaramaz fındık :)

canı sıkılınca bana seslenior ''-anenenenene... '' diye
bende qidip suyunu veriyorum ve başlıyoruz oyuna :)
beşiğinin karşısında bulunan koltuğa oturuyorum

oda yattığı yerden kalkıp deeeee diyor :)

cee dediğini sanıyor :):)

o tutunup ayağa kalkınca
-aferin oğluma diyip alkışlıyorum.
mest oluyor o anda :)

zıplamaya başlıyor olduğu yerde ...

Uyuyan Prensim uyandığında, ballı lokumlu bir prens oluyor anlayacağınız :)



5 yorum:

Sitare dedi ki...

biz de bugün 9 aylık olduk.sağlıkla büyüsünler inşallah.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Amiin canım..
öylemii :) aramızda 2 qün var demekki
bizde perşembe qünü 9.ayımıza qirdik :)

P. dedi ki...

Maşallah boyle neselı anlatımları okuyup resımlerı gorunce ınsan annelıge özenıyor. :) Ben de henuz 4 aylık evlıyım :) Son fotografta nede guzel gulmus oyle masallah :)

CrescentQueen dedi ki...

Anne olmaya özendim bu postunuzu okuyunca :) Maşallah allah esirgesin, çok tatlı oğlunuz..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

anne olmak qerçekten mükemmel bir şey
Rabbim herkese anne olmayı tattırsın :)
qüzel yorumlarınız için teşekkür ederim...

Related Posts with Thumbnails