Huzur'um...

6 Şubat 2011 Pazar

Karnı Tok Olanları Acıktıran ßir Mim :)

EN GÜZEL YAPTIĞIN YİYECEKLER MİMİ
  • en güzel yaptığın yemek
  • patlican musakka , karnı yarık,fırında çöp şiş,izmir köfte,patlican kebabı süper yaparım :)
  • en güzel yaptığın tatlı
  • sütlü tatlı olarak tavuk göğsü,şerbetlilerden baklava
  • en güzel yaptığın pasta
  • tiramisu
  • en güzel yaptığın salata
  • amerikan salatası
  • en güzel yaptığın börek
  • bütün böreklerim çok qüzel olur bu konuda iddialıyım :)
  • en güzel yaptığın hamur işi
  • zeytinli poğaça,açma
  • en güzel yaptığın kurabiye
  • elmalı kurabiye,tahinli kurabiye,fındıklı kurabiye,tuzlu kurabiye,damla çikolatalı kurabiye

sevgili mimlenen arkadaşlar yukarıda ki soruları yanıtlayıp içlerinden birinin tarifini yazarsanız birde o güzellerin içinden birini fotoğraflarsanız olur ne ala.

ben fotoğraflamak isterdim ancak bunlar (Salata hariç)
çok kalorili yiyecekler
evimize bir diyet havası var bu aralar :)
eşim ve ben diyetteyiz
bu yüzden bunları yapıp ekleyemem
ama kaçamaklar ve diyette kendimizi ödüllendirdiğimiz bir qün
inşallah yapıp eklerim :)

ve.. şimdi mimlediğim arkadaşlarım...

Ahsen58

cicici
Tesettür Aşktır
Kronik Bunalım ...
minik kelebeğim
ve
Kardelenin dünyası


4 yorum:

ahsen58 dedi ki...

canım en kısa zamanda yayınlayacağım mimlediğin için çok tşk

Kronik Bunalim ... dedi ki...

mim icin cok tesekkurler canim uzun zamandir bakamiyordum yeni gordum .. en yakin zamanda fotolarla birlikte cevapliycam insallah :))

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

en kısa zamanda buluşalım mı ne dersin :)
Sen diyetini bozma yine, ben kilolarıma rağmen hepsini yiyebilirim =)
20 lik dişimi çektirdim , yaklaık 4 gündür açım diyebilirim, sağolasın en bayıldığım lezzetşeri yazmışsın, ağzımın suyunu geçtim - dişimdeki dikişlerin bile suyu aktı yani :)
Eşin de , sen de boşuna diyet yapmayın bence, bu lezzetler türk mutfağında oldukça, bir al - iki ver modunda devam ederiz :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

ahsen58 rica ederim cnm :)

kronik bunalım... inşallah canım bekliyorum :)

ece nurun annesi mine buluşalım canım
hehehe :) haklısın valla ...

Related Posts with Thumbnails