Huzur'um...

7 Ocak 2011 Cuma

Fındık Kurdumun Yeni Cicisi :)

Eşim çarşamba qünü izinliydi.
ve mükemmel bir qün qeçirdik :)
öğleden sonra yasiri anneme bırakıp, eşimle bıkana kadar gezdik
Avm qittik , eminönüne gittik
Akvaryumumuza balık aldık, bu arada artık evimizde 3 tane akvaryum oldu.
ßir ara onlarında resimlerini eklerim inşallah :)
ßu işi eşim qaliba biraz abarttı ama benide kendine benzetmek üzere :)
Salonda hanqi yöne baksam akvaryum var :)
neyse... Güzel bir qünün ardından
oğluma birde mama sandalyesi aldık :)
normalde yasire hep pusetinde yemek yediriyordum
ama büyüdü artık içinden çıkıyor
mama sandalyesiyle çok rahatladım...
çokca özelliği olan bir mama sandalyesi ayrıca katlanıp minnacık oluyor :)
yazın tatile qiderken de yanımda qetirebileceğim birşey...

16 yorum:

eli dedi ki...

hayirli olsun güle güle kullanin. bise dikkatimi cekti. cicileri hep plastik seciyorsunuz. biz yegenimde mümkün oldugunca ahsap esyalar seciyorduk.

ahsen58 dedi ki...

ne güzel sen annene bırakmışın bizde yok anne uzakta yasir ciğimin mama sandalyesi çok güzel gülerek kullansın akvaryumu bende severim çok güzel oluyor

Unknown dedi ki...

Mama sandalyeniz çok ciciymiş , güle güle kullanın.Yakışıklı içine çok yakışmış...Sağlıklı günler

SeMa dedi ki...

güle güle kullansın :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

eli : teşekkürler canım .. ahsap pek evmiyorum yaa temizlenmesi zor oluyo

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

ahsen58 : evet annem saolsun kurtarıcım valla :) bu akşamda anneme bırakıcaz eşimle alışverişe çıkıcaz annem olmasa napardım bilmiorum :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

içimizdeki karnaval ve sema çok teşekkür ederim :)

mutfagabuyrun dedi ki...

slm canım.ALLAH bebişine uzun sağlıklı uzun ömür versin.bieşey soracam.bende avon t.ö.yüm.onlıne kataloğu bloga nasıl eklıyoruz.bende eklemek istıyorum.yardım edersen sevinirim.

Abiye Dünyası dedi ki...

maşşalahh bebişiniz çok tatlı..Allahım esirgesin onu bütün kötülüklerdenn:)

Domino Master dedi ki...

cute baby :D love your blog

melankoli dedi ki...

41 kere maşallah harika bir oğlunuz var Allah bağışlasın, ayrıca çokta fotojenik, çok tatlı bir bebek bu ya :))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

sevda : amin saol canım...
avon online katalogunun linkini kopyalıyorum
tasarım + gadget ekle + resim ekle tıklayıp resmi yükleyip link kısmınada avon online linkini yapıştırıyorum :)
işte bu kadar cnm ...
kolay gelsin.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

abiye dünyası : amiiinnn Allah razı olsun cnm :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Domino Master : thank you very much :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Çiğdem : teşekkür ederim canım :)

İki oğlan Annesi dedi ki...

M. Yasir'in yeni cicisi çok güzelmiş güle güle eskitin inşallah...

Canım merakın için teşekkürler iyiyiz artık şükürler olsun
o kadar hareketli bir oğlum var ki
bir postu yazacak vakit bulamıyorum
ya da bu konuda biraz tembelleşmişte olabilirim :)

Related Posts with Thumbnails