Huzur'um...

22 Kasım 2010 Pazartesi

Mimlendim...

Sevqili Eymenin Annesi beni yine mimlemiş :)

Öncelikle kendisine teşekkür ediyorum... ( Mim konusunda beni hiç atlamaz ! :))

Ve mim'in konusunu size aktarıyorum...

Kitaplığınızın karşısına geçin.Gözlerinizi kapatın.Derin bir nefes alın.Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin.Şimdi gözlerinizi açın.Bir kitap seçmiş durumdasınız.O kitabı satın aldığınız, ya da hediye gelmiş de olabilir, anı hatırlamaya çalışın.İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın.Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin.Evet, ne güzel bir koku bu!55.sayfayı bulun.Sayfayı tekrar okuyun.Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın.Daha sonra siz de 3 arkadaşınıza cevaplaması için gönderin.



ßende qeçtim kitaplığımın karşısına qözlerimi kapattım elimi kitapların üzerinde qezdirdim ve elime 4 Yıl önceçok severek okuduğum bir kitap qeldi :)

ßu kitabı eşimle yeni tanıştığımız günlerde okumam için bana hediye etmişti
ve heyecanla bu kitabı okumuşumtum
256 sayfalık mükemmel bir kitap ,
gelelim 55.sayfadan bir paragrafa....



Nesillerin değişerek başka nesillerin gelmesi amaç değildir.
Önemli olan hazırlığın devam etmesidir.
Ecellerimiz gelinceye kadar bu yolda çalışmamız
ve ecellerimiz gelince ''Lailahe illallah, Muhammeden Rasulullah''
bayrağını bizden sonrakilere teslim etmek için çalışmak,
asıl önemli olandır.
mimlediklerim:

3 yorum:

uğurböceği dedi ki...

sağolasın arkadaşım.aldım mimi

İki oğlan Annesi dedi ki...

ders verici
teşekkürler canım :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

sende saol ugurböceği :)

eymenin annesi : rica ederim canım asıl mimlediğin için ben tşk ederim :)

Related Posts with Thumbnails