Huzur'um...

12 Ekim 2010 Salı

Yasir'in Ekmek Kavqası ツ

Görende ekmeği yiyip bitirecek sanar ツ ツ
bizim paşa aldı ekmeği eline çiğnedi çiğnedi durdu ツ
sanırım damakları sertleşiyor
bu qünlerde eline qelen herşyi ağzına qetiriyor
ama
bir hırs bir hırs sormayın gitsin!
daha fazla söze ne hacet ...
işte buyrun resimler herşeyi anlatıyor ツ





BUDA DAYISI ツ (canım abim...)



4 yorum:

Utku'nun annesi dedi ki...

Maşallah kıtlıktan çıkmiş gibi oluyo bu çocuklar nedense,bizimkinde de var ekmek merakı
sevgiler

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

sorma valla öle oluyo :))
qaliba benimkinin dişi çıkcak onun için herşeyi ağzına qetiriyo

Elvan dedi ki...

=)) derinn bir ahh çektim ki sorma...

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

:))

Related Posts with Thumbnails