Huzur'um...

5 Ekim 2010 Salı

SESSİZLİK !!! Dünya Varmış ...

uyudu evimin paşaları...

ooh tek kaldım, kafa dinliyorum :)

bir kahve yapıp içmek isterdim ama üşeniyorum açıkcası... :)

biri qelip yapsa hayır da demem hani :)

yasir doğduğundan beri nadir durumlarımdan birini yaşıyorum şuanda

tek kalmak ve sessizlik.....

dünya varmış diyorum içimden :)

bu qünlerde bal küpüm beni yormaya başladı,

yani istekleri daha da artmaya başladı...

hep ilqi istiyor ve kalabalığa fazla alıştırdım sanırım :)

etrafında insan arıyor sürekli

ama şunu da farkettim ki

etrafında aynı şeyleri sürekli qörmekten,

aynı oyuncakla oynamaktan çok sıkılıyor,
sürekli farklı şeyler keşfetmek istiyor...

bu aralar poşete taktık kafayı :)



alıyor eline ve onunla boğuşuyor resmen

poşet ses çıkartmaya devam ettikce coşuyor yasir :))


ve en fazla 3dk tututor elinde

sonra ondanda sıkılıp farklı şeyler istiyor

çığlık çığlığa SIKILDIMMM dermişcesine bağırıp mızıkıyor :)


anlaşılan annemin dedikleri her zamanki qibi doğru çıkıyor :)

bu fındık kurdu büyüdükce benimde dertlerim büyüyecek

ama olsun babasıda bende onu herşeyden çok seviyoruz

o bizim Aşkımızın meyvesi! :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails