Huzur'um...

30 Ekim 2010 Cumartesi

Fazla Kilolara Elveda...


ßir kaç qün önce canım arkadaşım Eymenin Annesi


deyince, bende tutamadım kendimi :)

ßende hamilelikten kalan fazla kilolara savaş açtım!


bu qün yarın derken zaman qeçiyor,

ve kilolar öyle duruyor.

Artık bu duruma DUR ! demenin zamanı qeldi de qeçiyor bile...
ve sizden fikir almak istiyorum...

ßiliyorsunuz ki Oğlum sadece anne sütüyle besleniyor

ve benim sütümün qitmemesi lazım

Sizce neler yemeliyim?

yada neler yememeliyim?

Nasıl rejim yaparsam sütüm qitmez?

bu konuda bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum.

14 yorum:

ahsen58 dedi ki...

canım aynı sorun bendede var bende yeni doğum yaptım fazla kilolarım var bebeğime anne sütü veriyorum nasıl zayıflayacağım çok korkuyorum sütüm azalırda bebeğim doymaz diye

Seyma (Fransadaki) dedi ki...

Assalamun Alaykum wa Rahmatullah ablacim = )
Ben anne degilim evli de degilim ama birkaç bildiklerimi soyliyeyim belki faydasi olur = )

Benim bildigime gore annem soyle diyor; sut çok gelsin diye, beyaz dut yeyin diyor, ilik su, meyve sebze, acidan, ek$iden, çok tatlilardan uzak durmaniz lazim.

Rejim konusunda bence yavas basla, hemen verecem diye dusunme.Yani belki yapacaklarin, sutu azaltabilir. Onun için bence sebze meyve ile rejim yap. çok yagli yeme yemek aralarinda yeme, evde spor yapmaya çali$, suyu çok iç. Geçen Fransiz bir reklam da sunu okudum, kuçuk tabak seçin ki az yemek yersiniz; tabak buyuk oldugunda daha çok yemek koyuyoz, fakat tabak kuçuk oldugunda çok koyuyoz ama daha az yiyoz buyuk tabaga gore = )

Ama sen genede doktora genede sor = ) zarari olmaz faydasi olur = )

Rabbim kolaylik versin ve seni korusun; kuçuk Yasir'e de Islam yolunda uzun omurler versin.

Kendine çok iyi bak ablacim.

Assalamun Alaykum wa Rahmatullah wa Barakatuhu.

özgekuzey dedi ki...

bende aynı durumdan muzdaripim...arkadaslarımın çoğunun kullandığı bir gıda takviysi var ve çok memnunlar;ama ben bu zamana kadar cok kafama takmadığımdan kilomu gerek duymadım aratırmdım bile...toplamda 25 kilo ile doğuma gittim...şuan 5 kilo fazlam var...''mustela'' doğum sonrası kilolar için ideal bir gıda tak varmış ...eczaneye sordum önerdi;fiyatı 79 lira...ama ben alternatif zayıflamadan anyım bunuda emzirmeyi bırakmadan yapamam heralde...

Bayram Kombesi dedi ki...

Diyet yapmak hicbirsey yememk degildir. Korkma sadece bilicli beslenme ve spor takviyesiyle istedigin kiloya inebilirsin ve sutun de daha kaliteli olur ustelik. Beslenmenden gereksiz seyleri cikarttigin icin. Ben uzman degilim ama 2 bebis annesi bilincli bir kadin olarak tavsiyem, hamurisi, tatli, kizartma ve yagli yemekleri hayatindan cikart, sik sik ve az miktarlarda beslen, bol sebze meyve ve bol bol da ihlamur ve rezene cayi ve suuuu ic. Goreceksin sutun eskisinden de cok olacak ve sen fazlaliklarindan kurtulacaksin. Sana kolay gelsin canim.

İki oğlan Annesi dedi ki...

diyetdaşım ve kuzusu nasıllar :))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

ahsen58 ben ilk doğum yaptığım qünlerde rejime qirmiştim ve sütüm qitmişti o yüzden qözüm korkmuştu bidaha da rejime qirememiştim
ama artık 5 ay bitti 1 ay sonra ek qıdalara qececeğiz o yüzden sütüm biraz azalsa da bişey olmaz heralde :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

şeymacım Saol canım :)
1 ay sonra ben diyetisyene qitmeyi düşünüyorum inşallah ama şimdi yinede 1-2 kilo versem hiç fena olmaz :))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Minik kelebeğim yine senin 5 kilon varmış o bişey değil yaa :)
ben 10 kilodan bahsediorum
hatta 15 olsa hiç fena olmaz :)))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Minik kelebeğim yine senin 5 kilon varmış o bişey değil yaa :)
ben 10 kilodan bahsediorum
hatta 15 olsa hiç fena olmaz :)))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Bayram kombesi teşekkür ederim :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Eymenin annesi iyiyim saol canım sen nasılsın?
Dün bir sürü misafirim qeldi diyetimi akşam yaptıklarımı qörünce bozmak zorunda kaldım :)) ama börek falan yemedim tabi sütlü tatlılardan ve patates salatası falan yedim :)
misafirler qittikden sonrada eşimle konuştum ve diyetisyene qitmeye karar verdim yasirin 6 ayı dolsun da diyetisyen eşliğinde sağlıklı kilolar vericem inşallah...


senin nasıl qidiyor diyet :)

İki oğlan Annesi dedi ki...

benimde çok iyi gittiği söylenemez
sadece dikkat ediyorum canım
diyetisyen mantıklı ama vereceği şeyler belli o yüzden ben gereksiz görüyorum ...

sen fayda görürsün inşallah...

İki oğlan Annesi dedi ki...

beş gün diyetine başlayalım pazartesi inşallah

Kronik Bunalim ... dedi ki...

merhaba hanimlar bende yeni annelerdenim, dunya tatlisi bi oglusum var 4. ayi bitmek uzere .. demek tek ben degilmisim kafama takan kilolarimi :))
hamilelik donemimde bebegim saglikla dogsunda ben baska bir sey istemiyorum diyordum, bebisim Allaha sukur saglikla dogdu, ama kolik bir bebekti 42 gun hic durmadan bagirdi .. beegim sussun uykusu duzene girsin ben baska bir sey istemiyorum derdim bebegim sustu uykusu duzene girdi ve simdi geldi kilolari takma sirasi .. :))

hamileligim boyunca sekiz kilo aldim dogumdan 3 hafta sonra 12 kilo birden verdim ama istahim bir acildi pir acildi .. mutfakta ne bulduysam agzima atiyorum .. oyle sinirlerim bozukki bu kilolara artik sasmis durumdayim
oglusum bes aylik olucak yarin ve hic bi ek besin vermiyorum kendi sutum haricinde, hal boyleykende kilo vermek ancak hayalde kaliyor ..

Related Posts with Thumbnails