Huzur'um...

22 Ekim 2010 Cuma

Diş Çıkartma Çabalarımız


ßu qünlerde ilk diş çıkartmanın zorluklarını yaşıyoruz

ancak bir türlü çıkmadı dişimiz...

salı qünü dr qittik aylık rutin kontrol için

doktorumuz remzi bey

- '' damakları şişmiş dişi çıkacak, huysuzluk yapabilir'' dedi.

Zaten bu qünlerde huysuzluğu üstünde

uyku düzeni denilen birşey kalmadı

herşeyi ağzına sokuyor sonra da canı acımış qibi ağlıyor

bağzı qecelerimiz iyiyken, çoğu qecelerimiz saat başı uyanmakla qeçiyor

ama benim için en üzücü olan kısmı da hiç ama hiç emmiyor olması :(

karnı aç biliyorum ancak emmemekte çok ısrarcı :(

biran önce dişi çıksa da rahatlasak.

4 yorum:

İki oğlan Annesi dedi ki...

iştahı kesilir canım benimki de öyle

kolaylıklar diliyorum size zor bir dönem
acıkınca emecektir bir de yatarak altına bir yastık koyup emzimeyi dene istersen...

bu arada mimledim seni

sevgiler...

uğurböceği dedi ki...

kıyamam ben yakışıklıya.diş çıkarmak zordur.Allah yardımcınız olsun.emerek rahatlamak ister şimdi.anneye daha çok düşkün olurlar.hayırlı cumalr canım.sevgiler.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Eymenin Annesi : yastıkla emzirmeyi de denerim cnm
sende bu dertten muzdaripsin takibindeyim
Allah yardımcımız olsun inş.
bu arada mimlediğin için teşkkürler :)

Ugurboceği: Amin saol canım
zor olduğunu biliodum da
bu kadar zorlanacağımı düşünememiştim

İki oğlan Annesi dedi ki...

amin ve ricalar efendim :))

Related Posts with Thumbnails