Huzur'um...

24 Ekim 2010 Pazar

5 Ayımızı Doldurduk ツ


ßuqün 5 ayımızı doldurduk.

Gün qeçtikce büyüyoruz,

huyumuz suyumuz değişiyor

ama bu aralar qündemimizde diş çıkartma çabaları var ,
bir yandan da emekleme çabalarımız...

her qün kendi kendine birşeyler öğreniyor,

mesela şu son 10 qündür ağzına dokunduğumuzda

aaaaa diye ses çıkartıyor videosunu yakında eklerim ツ

ve 2 qündür insanları yabancılıyor

salı günü dr kontrolümüz var tekrar...

ve oğluma eczaneden diş kaşıyıcı

içerisinde soğuk jel bulunan oyuncaklardan almak istiyorum

içerinizde kullanıp memnun olan var mı?

bu konuda beni bilqilendirirseniz sevinirim

çünkü çevremdekilerden bağzıları

işe yaramıyor alma derken,

bağzılarıda al diyor

bu konuda çok kararsızım

neyse...

bu ayıda yorucu ama bir o kadar da güzel bir şekilde bitirdik.

Herkese iyi pazarlar diliyorum. ツ

6 yorum:

betül dedi ki...

ben betul ılk kez gırıyorum blogunuza ve bundan sonra hergun takıp edecegım ıns cok ıctensınız.bizde ıçinde jel olan dış kaşıyıcısı kullandık ama pek memnun kalmadık ben tavsıye etmıyorum. allah emanet olun

İki oğlan Annesi dedi ki...

merhaba
maşallah büyüyor paşa

biz de aldık diş kaşıyıcı onların böyle jelsiz olanları var ince eymen onları daha çok sevdi çünkü daha iyi kavrıyor minik elleriyle ve hala da dişlerini kaşıyor canım sevgiler.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

betül ve eymen'in annesi teşekkürler :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Cok tatlı Allahım bağıslasın :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

amin saol canım :)

Deniz dedi ki...

uu yerim onu ben:))maşallah barekallah..biz de 5 ayı dolduruyoruz teyzesi..aynı durumlar bizde de var..Rabbim ömürlerini sağlıklı hayırlı kılsın..

selamlar,sevgiler..

Related Posts with Thumbnails