Huzur'um...

1 Ağustos 2010 Pazar

Şımarık Paşa'mm...


ßu aralar oğlumda değişiklikler farkediyorum

şımartıldığının, sevildiğinin, herşeyin farkında

küçük bir adam oldu çıktı başımıza :)

uyanıkken sürekli yanında birileri olsun, kendisiyle konuşsun istiyor

yanında olup onunla konuşmadığımızda basıyor yayqarayı sıpa :)

daha ne huylar çıkartıcak çok merak ediyorum

ama onun her şeyi tatlı yaa :) ağlaması bile...

bazen şımarık şımarık yalandan ağlaması yok mu :)

her haliyle çok tatlı

biz aşığız ona yaa..

canım bebeğim benim seni çok seviyoruzzz..

7 yorum:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Ne kadar güzel birşey bu böylee:)şipşirin Allah bağışlasın ve tüm nazarlardan korusun.sevgiler:)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

teşekkür ederim öğretmenim :)
bu arada orta okul zamanlarımı ve sizin derslerinizi çok özledim :)
sevqiler...

İki oğlan Annesi dedi ki...

Maşallah Yasir bebeğe...
iade-i ziyerete geldik:)) selamlar..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

Hoşqeldiniz eymen'in annesi :) teşekkür ederim.

ŞEKER dedi ki...

ahh canım daha neler çıkartacak başınıza :) bunlar ufaktan şımarıyorumlar, bir de tam şımarma var ))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

ŞEKER : eyvah eyvah yandık o zaman desene :) bu şimdiden böyleyse ilerisini düşünemiyorum bile... :)

Elvan dedi ki...

şımarıklığa bak ya...annoovvvvvvvv şirin paşa olacak bu.sevinçç bu şımarıklık ilerde başına dert olacak bak :D ben yasirde biraz fazla yaramazlık sezmeye başladım hdi hayırlısı :p

Related Posts with Thumbnails