Huzur'um...

10 Haziran 2010 Perşembe

HOŞGELDİN BEBEĞİM :)

Hazırlıklar sürüyor.. Son ayımıza girdik..
derken..
Bebeğim 2 hafta daha sabredemeyip, qününü doldurmadan bize süprizini yaptı ve
24 mayıs pazartesi qünü sabaha karşı saat 01:40 da 3.800 kg ağırlığında 50 cm boyunda dünyaya o qüzel qözlerini açtı. Elhamdulillah sağlıklı bir şekilde aramızda :)


Doğar doğmaz sesi doğumhaneden dışarı çıkacak kadar bağırarak ağladı oğlum.Kapıda halası,anneannesi ve babası duydular sesini ve ilk ben qördüm bebeğimi,tek qözünü açarak baktı bana önce =) sonra büzdü dudaklarını qüzel yavrum..



-işte bebeğin dediler ..
-Bu benim mi şimdi ? Aynı babasına benziyo yaa .. demiştim =)
sonra bebeğimi hazırlamak üzere çıkardılar doğumhaneden ve babasına qösterdiler. Kapı önünden annemlerin bağırışlarını duydum bebeğimi qördüklerinde =)
-Ayy çok tatlııııı .. diye :)
birkaç dk sonra odama çıkardılar beni ve bebeğimi qetirdiler yanıma
Sadece kokladım.. mis qibi kokuyodu paşam.. Öpemedim, kıyamadım tenine ..
Canım oğlum mis kokulum benim iyiki qeldin..
Aramıza,yuvamıza Hoşqeldin..




3 yorum:

Elvan dedi ki...

=) oy maşallah diyelim artık burdan da :D Hoşgeldi ailenizin yeni üyesi sağlıklı sıhhatli kocamann adam olacak inşaAllah yasir =) benim yerime de kokla bi kez oğluşu =) en kısa zamanda geleceğim minik paşayı görmeye...seni öpüyorum kocamann canım cici bakın kendinize :)

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

saol bitanem en yakın zamanda bekliorum inşallah bende seni öpüorum =)

Tevhid66 dedi ki...

masAllah Rabbim anali babali buyutsun insAllah size layik bir evlat olur insAllah islam alemine hayirli bir genc olur Allah oglunuzu korusun

Related Posts with Thumbnails