Huzur'um...

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Bunlarda Yeni Cicilerimiz..

Oğluşuma Anneannesinin aldığı bir takım daha =)
Canım annecim çok teşekkür ederim.. Seni çok seviyorum..

ßuda eşimin yanında çalışan , şahin abimizin hediye ettiği Bebeğim için çok qüzel bir anı defteri... Çok beğendim qerçekten..
Teşekkür ederiz..

Elvan ablamızın yine oğluşuma aldığı cicileri.. =) O'na da çok teşekkür ederim eli hiç boş qelmez maşallah =) ßitanesin..
Hastane çıkışımıza takım olsun diye aldığım mavi emzik ve tutacağı..

Anneme qiderken Minico bebek mağazasına uğramadan qeçemiyorum.. Çok qüzel bebek kıyafetleri var ve sürekli yeni ürünler qeliyor.. Yasirimin çoğu kıyafeti de ordandır. Bunuda dün anneme qiderken yine Minico ya uğradım ve qörünce dayanamayıp aldım =) Minicoyu bu qidişle zenqin edecem ( reklamınıda yapmış oldum ) yakında Minico mağaza zinciri kurar artık =)



2 yorum:

Küçük Sofra dedi ki...

Hayırlı olsun güle güle giysin. Daha da heyecanlanmaya başladın mı Kübra doğum yapınca :))Sıra bana geldi diye :))

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

saol canımm.. heyecanlanmaz olur muyum yaa =) kübra hayırlısıyla kurtuldu çok şükür inşallah sıra bende.. =)

Related Posts with Thumbnails